Ik heb mijn bestelling ontvangen en ik mis een artikel:

U kunt in dit geval contact op nemen via mail: info@leuksvanlien.nl
Wij zullen de klacht naar tevredenheid oplossen.

Ik heb mijn bestelling ontvangen en er is een artikel defect:

Wij controleren uw bestelling zorgvuldig voordat deze wordt verzonden. Mocht er onverhoopt toch iets defect zijn dan moet dit binnen 48 uur na ontvangst van de bestelling bij ons worden gemeld.
Samen zullen we dan kijken naar een oplossing.
Klachten die binnen komen na 48 uur na ontvangst van uw pakket, kunnen wij niet meer in behandeling nemen, omdat wij niet kunnen zien wat u met het artikel gedaan heeft.
Controleer uw bestelling daarom dus goed bij binnenkomst.

Ik heb mijn bestelling in goede orde ontvangen maar na verloop van tijd blijkt er een artikel defect:

Als u een klacht heeft, willen wij altijd zo snel mogelijk samen zoeken naar een passende oplossing. Helaas kan het voorkomen dat een item niet in orde blijkt te zijn, maar wij begrijpen hoe vervelend dit kan zijn.

Door een bericht te sturen naar onze klantenservice (info@leuksvanlien.nl) met de vermelding van uw klacht, wordt er zo snel mogelijk naar een oplossing gezocht. Natuurlijk kijken wij altijd of een item kosteloos kan worden omgeruild. We zullen per geval beoordelen wat de beste oplossing is.

LET OP: Vergeet niet jouw ordernummer te vermelden in jouw bericht.

© 2016 - 2021 Leuks van Lien | sitemap | rss | webwinkel beginnen - powered by Mijnwebwinkel